Camping w Mezni Louka – Czeska Szwajcaria

camp 001 - Camping w Mezni Louka - Czeska Szwajcaria

• 16

Camping w Mezni Louka

Wielkimi krokami zbliża się wiosna. Większość z Was z pewnością planuje już wypady weekendowe oraz wakacyjne. Z tego względu postanowiliśmy wam przybliżyć pole namiotowe / kemping położony w Czeskiej Szwajcarii w małej osadzie Mezni Louka.

Camping Czeska Szwajcaria

Osada znajduje się około około 5 km na wschód od miejscowości Hrensko. Jest to idealna baza wypadowa do wycieczek do największych atrakcji turystycznych Parku Narodowego (Brama Pravčicka, Wąwóz Kamenicki) oraz do całego obszaru Szwajcarii Czeskiej i Saksońskiej. Kemping w Mezní Louka to skrzyżowanie szlaków turystycznych oraz tras rowerowych.

Postaramy się przedstawić Wam to pole namiotowe, biorąc pod uwagę następujące aspekty:

• cena,
  • sanitariaty,
  • warunki do rozbicia namiotu,
  • zaplecze dostępne dla gości,
  • nasza ocena,

Kemping w Mezní Louka – cena

Cena z pewnością stanowi wyznacznik podczas wyboru miejsca do którego się udajemy. Opłaty za pobyt  na kempingu w Mezní Louka w naszej ocenie należą do średnich. Pole namiotowe nie oferuje nic ciekawego prócz samej lokalizacji, która jest największym jego atutem.

Cennik pola namiotoweg Czechy

Cennik Camping w Mezni Louka

Standardowo ponosimy opłatę na namiot, samochód oraz liczbę osób. Jeśli mamy Kampera, to możemy wybrać miejsce uzbrojone w prąd. My wybraliśmy opcję z wykupem stanowiska pod namiot oraz samochód. Stanowisko nieuzbrojone. Plus takiego rozwiązania stanowi fakt, że samochód mamy koło siebie.

Kemping w Mezní Louka – warunki do rozbicia namiotu,

Z rozbiciem namiotu, musimy przyznać, mieliśmy kłopot. Pole, na którym znajduje się obiekt, nie jest równe. Praktycznie najwyższym punktem jest droga wewnętrzna przechodząca przez środek kempingu. Nachylenie terenu zmniejsza się ku drodze asfaltowej, która przebiega przez osadę.

Kawa na campie

Camping w Mezni Louka – poranna kawa

Kemping pozbawiony jest wyznaczonych miejsc do rozbicia namiotu, jak to miało miejsce na Camp66 w Karpaczu. Tu mam pełną dowolność w rozbiciu namiotu. My postanowiliśmy się rozbić blisko sanitariatów i źródła wody.

Camping Czeska Szwajcaria

Kemping w Mezní Louka  – zaplecze dostępne dla gości

Tu przychodzi nam tylko jedna myśl – wczesny Gierek czy lata PRL. Jest bardzo ubogo w tej kwestii. Praktycznie do dyspozycji gości na kempingu mamy sanitariaty i umywalnie.

Sanitariaty camping

Sanitariaty – Camping w Mezni Louka

Przed samym polem znajduje się mały plac zabaw dla dzieci, a dalej już w samej osadzie dwie restauracje. Na samym kempingu jedyną atrakcją jest możliwość rozpalenia ogniska przed namiotem, bez dodatkowych opłat.

Miejsce do mycia naczyń

Przyjeżdżając tu trzeba się nastawić albo na samodzielne gotowanie, albo na korzystanie z restauracji. Na kempingu nie ma kuchni, więc trzeba zabrać ze sobą kuchenkę i gaz.

Łazienka

Łazienka – Camping w Mezni Louka

Toaleta na campingu

Toaleta – Camping w Mezni Louka

Kemping w Mezní Louka – idziemy pod prysznic

Sanitariaty sprzątane są raz dziennie. To w naszej ocenie zdecydowanie za mało. Czynność ta powinna być powtarzana rano i wieczorem.  Wieczorem często brakowało już papieru toaletowego, podłoga pod natryskami wieczorem była już mocno zabrudzona.

Łazienka

Łazienka i natryski Camping w Mezni Louka

Mimo to trzeba przyznać, że ciepłej wody nie brakowało, co w naszej ocenie jest najważniejsze.

Prysznic

Czy warto tu przyjechać ?

To zależy czego szukacie. Jeśli szukacie miejsca na nocleg podczas waszej wycieczki, to miejsce jest wystarczające. Jeśli tak jak my przyjedziecie tu w celu zwiedzania i poznawania tutejszych szlaków, to ten kemping jest idealnym miejscem do eksploracji Czeskiej Szwajcarii.

Plac zabaw Czeska Szwajcaria

Plac zabaw – Camping w Mezni Louka

Jego największym plusem jak już pisaliśmy jest położenie w centrum największych atrakcji tego regionu. Jeśli jednak szukasz miejsca dla rodziny na spędzenie miło czasu, to raczej poszukaj czegoś innego. Osada jest bardzo mała, praktycznie składa się z paru budynków. W poszukiwaniu atrakcji będziesz musiał skorzystać z lokalnego autobusu, aby dotrzeć do większych miejscowości.